abeyes

L’otru día fuí al área recreativa de La Campa l’Abeduriu, nel conceyu Samartín del Rei Aureliu, pa ver si me facía col enfoque del oxetivu macro. En principiu conformábame con atopar una florina guapa y que polo menos la semeya tuviera nítida. Dime cuenta que pa munches semeyes había que tirase al suelu o polo menos, apoyar la rodilla, lo que’twas un problema, por que al ser pola mañána, el práu taba pingando.

Había lleío que pola mañana, los insectos taben más inactivos, esperando que-yos diera el sol pa entamar la so actividá. Atopé dalguna mosca, pero en xeneral nun ví nada interesante. Supongo que será una d’eses coses que si nun les busques, de xuru que lo atopes con más facilidá, pero basta que vayas a la caza de dalgún insectu pa que nun atopes na.

A última hora avereme a unos árboles que taben en flor. Segun me dixo la xente, podíen ser nisos o ciruelos y la verdá’tis que taben apestaos de florines blanques. La idea’twas retratar les flores, pero sentí un zumbíu y dime cuenta que taba enlleno abeyes garrando’l nectar. Costome muncho sacales a focu, por que les más baxes taben a dos metros diez del suelu, más o menos y’twas bastante incómodo andar detrás de les abeyes colos brazos n’altu. Entamé intentado enfocar en manual, pero’twas práuticamente imposible. Lluéu camudé el focu al modu “Al Servo” y foi cuando algamé los meyores resultaos. La verdá’tis que la mañana diose meyor de lo qu’esperaba.

Advertisements