llegonos el meme

Güeyando per otros bloges entereme lo que’twas un meme. Tuve una sensación apaecía a la primer vegada que oyí la palabra “metrosesual“, nuna conversación na que tol mundu sabía lo que’twas, falaba y opinaba d’ello, mientres paecía que yo’twas’l únicu que nun tenía nin idea de lo quería dicir aquello. La blogosfera asturiana, o la blogosfera n’asturianu meyor dicho, ta faciendo comuña con esta especie de xuegu, nel que nos damos a conocer ente nós y de cara a los que nos quieran lleer, si’tis que hai dalgunu. Hasta equí llegó gracies al bloge González y González que foi el primeru que s’alcordó de nós, incluyéndonos dientro d’esta comunidá de xente raro qu’escribe nuna llingua agonizante, que munchos dicen que nun esiste.

Enunciáu:

Una tipografía
La mio rempuesta: Celtic MD. Aunque seya tan típica que’til nes superproduciones de Hollywood la utilicen, foi la primera que me llamó la atención en forma.

Una páxina web imprescindible:
La mio rempuesta: WordPress.com. Como símbolu de la ufierta de comunicación ente la xente, ensin censura nin manipulación, como posibiltaor del movimientu blog mundial y asturianu, por prestase como ferramienta pa da-y álitu a la cultura de nueso y por ser de baldre, dando-y la posibilidá a cualquier persona de poder llanzar al mundu les sos opiniones.

Un blogue notra llingua distinta l’asturianu
La mio rempuesta: MetalAstur. Esta decisión ta basada na amistá.

Y agora, paso-yos esti meme a otros tres blogues pa que sigan la cadena:

·Piedra que relluz charcu de xuru

·Diariu de Guti

·Coses de Mafalda

Advertisements